Search This Blog

PROGRAM DERMA DARAH (BLOOD DONATION CAMPAING)

>> Saturday, October 9, 2010




PADA 07/10/2010
PROGRAM DERMA DARAH telah diadakan di perkarangan perpustakaan UNIVERSITI MALAYSIA SABAH..
SAYA turut mengambil kesempatan ini untuk menderma darah kepada sesiapa yang memerlukan.
program sebegini adalah penting dan setiap pelajar harus melibatkan diri dan mem
punyai sifat suka mengambil berat terhadap orang lain.
semasa saya menderma pada masa tersebut.. saya merupakan orang yang ke 24 pada tarikh tersebut.


pada mulanya saya tidak yakin dapat menderma kerana takut tekanan darah rendah akibat daripada kurang tidur kerana membuat assigmen pada malamnya. tapi saya gembira kerana saya masih mampu menderma...heheehhe
apa yang saya nak cakap ialah, walaupun kita tidak mampu untuk membantu orang lain dengan wang ringgit tetpai bantulah dengan apa sahaja yang kita mampu..
semasa menderma saya berjumpa dengan kawan iaitu AAKMAL dan juga RAMLI. DORANG PUN TURUT SAMA MENDERMA.. BAGUSKAN KAMI.HAHAHA
masuk kali ini saya telah menderma sebanyak 5 kali..
so janganlah takut sama tu jarum... hahaha
daaaaaaaa harap2 next time ada lagi program derma darah
heehe wassalam

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP